Fjärde advent


Fredrik Lindström verkar tro att "På Spåret" är hans egna humorshow. But guess what, dude! You are ruining the show!

Idag är det fjärde advent. (Min tur att tända ljusen!) Snart är väntan över. Julklapparna kommer inom kort.

Efter frukost ska jag ägna mig åt en aktivitet som jag kallar "Kenneth gör en frågesport". Jag ska göra en frågesport (därav namnet) till familjen, innehållande 24 frågor. Det har blivit lite av en jultradition här i huset. Smakprov från tidigare år:

Vem var kung i Sverige under Andra Världskriget?

 A: Gustav V            B: Karl XV                C: Oskar II               D: Ludvig Mc Fluff


Rätt svar kommer under kvällen.

 


Kommentarer
Postat av: B1 & B2

A: Gustav V är min mkt kvalificerade gissning.

2009-12-20 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0