Fem gånger tandkräm!


Hejsan allihopa!

Sitter och bloggar med frusen käke. Har precis varit ute på en underbar vinterpromenix (believe it or not - that's what the cool kids are calling it). Jag gick till Tullinge Centrum för att köpa leverpastej. Gick dock därifrån med mycket mer i bagaget. Jag hittade min favorittandkräm och köpte på mig fem tuber! Funderar på att gå tillbaka i helgen och köpa fem till.

Idag återfick jag min tentaskrivning. Det blev ett nytt A :-)    28 av 30 poäng!

Dagens "Men ofta!": Men ofta man får avdrag för att man har glömt ett z i svaret!


Och ofta man inte provar konjugatregeln när man har en rot, liksom!


Kommentarer
Postat av: Anna

A igen! Så sjukt bra! :D GRATTIS!

2009-12-20 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0