Paradise Hotel


Det börjar hetta till i Paradiset! Deltagarna börjar verkligen gå varandra på nerverna. Tjejerna ligger verkligen "i luven" på varandra. Det är kul. Hoppas att "Angry Fran" ryker imorgon.

Spelade du FIFA idag, Kenneth? Ja, det gjorde jag faktiskt. Jag spelade några sista matcher innan tentan på tisdag. Hur gick det då, Kenneth? Sämre än vanligt faktiskt. Är inne i en liten svacka. Förlorade seriefinalen :'(     Bara otur, Kenneth? Ja, jag tror det.

Idag har jag lärt mig mycket, bland annat följande:
För en funktion  f(x) har tangenten till kurvan i punkten f(a) en tangent på formen
y=f(a)+f'(a)(x-a).
Själv trodde jag att den var på formen y=f(0)+f'(a)(a). Vilken jävla nolla man är, alltså!


Dagens lilla korta: 

Vissa är otrogna, misshandlar sin partner, stjäl bilar... By the way, har jag blivit tjockare? Känner mig fet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0