Nyårsafton år 2009


NYÅRSAFTON. 2009 BLIR 2010. KENNETH STÄLLER OM KLOCKAN TILL VINTERTID. RAKETER.

Det blev tyvärr inget inlägg under gårdagen. Efter sen uppstigning åkte jag till en gammal klasskompis. För enkelhetens skull kan vi kalla honom Flanders Jarlsson. Jag och Flanders spelade Xbox, såg på TV och lyssnade på musik à la nån som hette Björn. Det var kul.


Dessa dagar summeras det gångna året överallt. Här är några av sakerna som jag tar med mig från år 2009 (i kronologisk ordning) :

 1) Var i London för första gången.
 2) AIK spelade i Kvalserien.
 3) Var ensam hemma en hel helg (gjorde pannkakstårta).
 4) Blev på allvar kär i sannolikhetsläran i samband med ett projektarbete om Lotto. 
 5) Tog Studenten.
 6) Hoppade Bungee Jump på Cypern.
 7) Långt hår som längst.
 8) Började på Stockholms Universitet.
 9) Skaffade blogg.
10) Smallville rundade av en riktigt bra säsong.
11) AIK tog SM-guld i fotboll.
12) AIK fullbordade dubbeln hemma på Råsunda.
13) Slog David på FIFA. (Igen och igen och igen...)
14) Insåg att år 2009 blir svårt att överträffa.


Det är med sentimentalitet i rösten som jag säger adjö till det gamla och välkomnar det nya.

Härmed tackar jag för mig och önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Anna

15) fransk filmkväll hos Anna

2010-01-01 @ 12:49:36
Postat av: Kenneth

Javisst, självklart! Filmkvällen (och framför allt den fantastiska filmen) har en solklar plats på listan!

2010-01-01 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0