A som i Anna B


Nu är det bekräftat - Jag fick A på första tentan! Och inte bara det, jag fick till och med full pott! Det fick jag typ en eller max två gånger på hela gymnasietiden, så jag är helnöjd.
Det här resultatet betyder dock ingenting såvida jag inte klarar analystentan. Betygen läggs nämligen ihop. Så här ser mina förutsättningar ut:

Om jag får A eller B på analystentan får jag A i slutbetyg.
Om jag får C eller D på analystentan får jag B i slutbetyg.
Om jag får E på analystentan får jag C i slutbetyg.
Om jag får F på analystentan blir jag underkänd på hela kursen.


Idag är det den 3 december. Detta innebär att... Anna fyller år! Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Grattis på födelsedagen!!! Nu öppnar sig världens alla möjligheter för dig. Ta vara på dem! Och ät tårta/bullar/glass!


Dagens lilla korta:

Poème pour Anna
Salut Anna! Ici est une chose qui est vrai: Tu es trèz unique. Comme le fromage.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag märker att mina franskastudier faktiskt har gett lite resultat för jag förstod vad det stod haha x)

2009-12-04 @ 13:45:18
Postat av: Nickepicke

Full pott!! Grattis Kenneth! :D Bra jobbat!

2009-12-09 @ 22:33:09
URL: http://nickepickee.blogg.se/
Postat av: Anna

Merci beaucoup, monsieur!

2009-12-15 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0