Jullov


Ja, jag har ju jullov nu. En hel månad utan matte!

Dagen började med att jag och min fortfarande halvt obrukbara vänsterarm skottade gården. Det hade snöat riktigt mycket. Det tog emot när jag öppnade dörren. Fick hålla på i nästan en halvtimme innan jag äntligen kunde gå in och värma händerna.
Fem minuter senare var gården återigen helt täckt med snö.

Jag har börjat vänja mig vid min nya tandkräm. Den har en svag smak av pepparkaka, vilket ger munnen julkänsla. Passande med tanke på vilken månad vi befinner oss i!    (december)
 
Imorgon återfår jag min tentamenskrivning.


Dagens lilla korta:

Århundradets ordkrig (Del 3):
- Du är så himla falsk!
- Du är lögnaren nummer ett!
- Du ljuger så du tror dig själv!
- Det är du som är ljug!
- Vilket bevisar motsatsen...
- Touché.


Kommentarer
Postat av: Eyes & Blonde

Oh no! En månad utan matte, hur ska man klara sig?!



Hahah ^^

2009-12-20 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0