Snacka om TV


Paradise Hotel. Hur ska de någonsin kunna få en ensam vinnare när det kommer in nya deltagare hela tiden?

Igår gjorde Paris Hilton ett gästspel i "Supernatural". Hon var rätt bra faktiskt.

Nu tar flera av mina favoritserier ett juluppehåll - precis när man äntligen får tid att titta på dem. Oturligt.

Nyhet från USA: Föräldrarna rasar över trekanten i gårdagens "Gossip Girl". Okej...

Julkalendern. Jag har bara sett de tre första avsnitten. Resten tänker jag se på SVT Play någon i tid mätt närliggande kväll. De tre avsnitten jag har sett var dock, enligt min mening, ingenting att hänga upp i julgranen (för att använda ett säsongsrelaterat uttryck).

Generellt tenderar dramaserier att bygga upp en grund under säsong 2, bli bra under säsong 3, nå sin kulmen under säsong 4, för att därefter dala. Därför är nog fem säsonger egentligen en ultimat längd. Girig som man är vill man dock alltid ha mer.

Meddelande till Kanal 5: Kan ni vänligen visa "Kyle XY" från början till slut? Ni har ju gjort det omöjligt att följa den serien (som faktiskt blev riktigt bra redan under andra säsongen).

Uppdrag: Få Kanal 5 att läsa min blogg.


Kommentarer
Postat av: Julskinkan och den som griljerade skinkan

Insatt eller vad?

Så hur går det med kanal 5?

Du måste lägga upp lite bilder och fixa designen så kommer det fixa sig, för innehållet är bra!



:)

2009-12-20 @ 23:29:56
Postat av: Kenneth

Kära julskinka, jag har lite problem med de tekniska bitarna. Skulle du kunna hjälpa mig? Lämpligen innan den 24 december, efter vilket datum jag tror att det kan bli svårt för oss att ses.

2009-12-20 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0