Vart var de?


God är afton.

Det var chockerande få som gick på analysföreläsningen idag. Nu när algebratentan är avklarad borde ju folk satsa allt på Analys, tycker man ju. Och det kan faktiskt vara en fördel att gå på föreläsningarna. Framför allt eftersom boken allt som oftast är omständig och svår att ta till sig.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag vila och ta det lugnt. Tror att jag ska dammtorka mitt rum också, vilket jag inte har gjort på några månader. På torsdag ska jag sedan börja plugga inför analystentan (som äger rum den 15 december).


Har ännu inte sett första avsnittet av årets julkalender. Jag ska göra det... nu...(viskas)


Dagens lilla korta:

Trots att någonting är sannerligen synnerligen osannolikt kan det ändå vara sannerligen synnerligen sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0