"Äntligen" sade han som är jag


Eftersom det verkar vara obligatoriskt för alla bloggare att berätta för omvärlden att de är nyvaccinerade så gör jag det nu. Idag tog jag äntligen svininfluensavaccinssprutan
(hittills en träff på Google).

Det kändes knappt. Och jag känner fortfarande ingenting. Var är den där smärtan som alla talar om? Jag undrar om jag är någon slags överman. Jag kanske är immun mot den smärta som...nej, där kom den! Aj, aj, aj, vad det gör ont! Kan inte röra armen.

Hur som helst så känner jag mig i alla fall fortfarande frisk...nej, se där, där kom feberfrossan!

Jaja, det är väl sån't som händer. Jag antar att det är lugnt så länge jag inte spy...

...eh...

Vi hörs imorgon!


Dagens lilla korta:

Jag traskar runt i klibbig substans. Inga utvecklingar nödvändiga.


Kommentarer
Postat av: "Emma and Ebba" (Smeknamn i USA)

Hmm hur ska man tolka det där sista......

2009-12-20 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0