Aftermath of Christmas Eve


Julafton är borta. Presenterna är kvar. Jag fick bland annat "FIFA10" (Playstation 2), Guld-DVD:n "2LAX9", tröjor, tandborsthuvuden till eltandborsten, böcker med blandat innehåll, Rubiks (numera Kenneths) kub, pennskrin, bäddset, pussel och lite "rice krispies" om ni förstår vad jag menar. Förstår ni vad jag menar?

Det blev hur som helst en hel del "najsiga" presenter. Jag har ännu inte hunnit leka med så många av dem, men jag ska försöka göra det under de närmsta dagarna.

PS. Har nån sett min vita fotbollsstrumpa? Den är som bortblåst.


Dagens lilla korta:

Jag såg mamma kyssa Tomtens nav. Är det kanske dags att ringa BRIS?


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hej Kenneth :D Jag fick också en Rubiks kub! Fast jag har redan lyckats ta sönder den :P

2009-12-26 @ 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0